Doorgaan naar inhoud
Gratis verzending vanaf 249,- | Beste kwaliteit EPDM
Gratis verzending vanaf 249,- | Beste kwaliteit EPDM

Veelgestelde vragen

Vragen over bestellen en betalen

Kan ik als particulier bestellen?

EPDMDirect heet particuliere klanten van harte welkom. Houd er echter rekening mee dat de prijzen in de webwinkel exclusief btw worden weergegeven. De btw wordt toegevoegd tijdens het afrekenproces.

Kan ik een zakelijke korting ontvangen?

Als er regelmatig bestellingen worden geplaatst, is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een zakelijke korting. Stuur hiervoor een e-mailverzoek naar info@epdmdirect.nl

Kan ik samples / proefstukken ontvangen?

In de meeste situaties is dit haalbaar. Als je monsters of proefexemplaren wilt ontvangen, kun je dit het beste aanvragen via een e-mail naar info@epdmdirect.nl

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

Naast iDeal- en creditcardbetalingen accepteren wij ook PayPal, Apple Pay en Google Pay.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Dit betekent dat EPDMDirect de bestelling succesvol heeft ontvangen. In de orderbevestiging vind je ook relevante informatie over de bestelling.

Vragen over leveringen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €9,95 en zijn gratis in heel Nederland bij bestellingen vanaf €199,-. Voor verzending naar België bedragen de kosten €30,-.

Wat zijn de levertijden?

De levertijden variëren per product. Je vindt een schatting van de levertijd in de productbeschrijving. Als je meerdere producten hebt besteld, geldt de levertijd van het product met de langste levertijd. In sommige gevallen kan EPDMDirect je bestelling in twee leveringen bezorgen om te voorkomen dat je te lang op de producten moet wachten.

Hoe werkt de bezorging?

Afhankelijk van de aard en omvang van uw bestelling, maakt EPDMDirect gebruik van diverse bezorgdiensten. Ongeacht welke bezorgdienst wordt ingeschakeld, kunt u erop vertrouwen dat uw bestelling met de grootst mogelijke zorg wordt behandeld. Bovendien worden alle artikelen tijdens het bezorgproces beschermd tegen schade door vallen of stoten.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Hoewel wij de grootst mogelijke zorgvuldigheid betrachten, kan het helaas voorkomen dat er iets misgaat met uw bestelling. Wij verzoeken u vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. In dat geval kunt u een e-mail sturen naar info@epdmdirect.nl, bij voorkeur met foto's van het probleem.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd zal worden?

Enkele dagen voor de levering ontvangt u een e-mail met de exacte leverdatum van uw bestelling. Mocht u na 5 werkdagen nog geen informatie hebben ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@epdmdirect.nl en wij zullen u graag op de hoogte stellen.

Kan ik een afwijkend afleveradres opgeven?

Ja, dit is zeker mogelijk, In het bestelproces wordt er gevraagd naar een 'bezorgadres'. Dit is het adres waar EPDMDirect je bestelling zal afleveren.

Vragen over de producten

Kan ik mijn product ook in een andere afwerking krijgen?

Als het van toepassing is, kunt u bij het bestellen van een artikel de gewenste afwerking selecteren. Staat de gewenste afwerking er niet bij? Vraag dan een offerte aan.

Vragen over het retourbeleid

Kan ik artikelen retourneren?

EPDMDirect hanteert een retourbeleid voor het terugsturen van producten. In de meeste gevallen is retourneren mogelijk, maar er zijn enkele uitzonderingen. Onze retourvoorwaarden zijn opgenomen in de algemene voorwaarden.